Šaty pro maturantku

28.03.2021

Dnešní článek napíšu o tom, jak může moje práce vypadat.

Jeden čas jsem pomáhala v krejčovském salónu, který je zaměřený převážně na pánské obleky. A protože s pány chodí vybírat obleky občas i jejich dámy, poprosila mne paní majitelka, zda bych jí pomohla oživit dámskou sekci.

Dostalo se mi příležitosti pracovat s mladou dámou, pro kterou jsem měla navrhnout a ušít šaty na maturitní ples. Pozorně jsem si slečnu prohlédla a poté se s ní začala bavit. Co ráda nosí, v čem se cítí dobře, jaké jsou její zájmy, apod. Možná si říkáte, k čemu všemu mi jsou tyto informace dobré? Během hovoru jsem se dověděla naprosto zásadní věc, slečna se v šatech necítí dobře, necítí se sama sebou. Vyslechla jsem její představu a mohla začít přemýšlet nad střihem. Podmínkou ze strany maturantky bylo, že šaty by měly odhalovat co nejméně, ideální barva černá. Nakonec jsme se domluvily na kombinaci černé a temně modré látky s brokátovým vzorem. Další věc, které se slečna děsila, bylo, že by ples měla strávit v lodičkách či balerínách. Šaty jsem ušila tak, aby byla sukně dostatečně dlouhá a ona si mohla vzít své oblíbené "glády" i na ples. Chápu, že některé z vás toto vyděsí. Ale vemte, prosím, v úvahu, že je to její maturitní ples. Je důležité, aby si ho užila a aby se cítila sama sebou a v pohodě. Tu radost v jejích očích, když jsem jí předávala šaty s tím, že je naprosto v pořádku, když si k nim vezme svoje oblíbené boty, bych vám přála vidět :-)

A o tomto je moje tvorba.

... radost, péče, zážitek ...

prettygirldesign, +420 603 750 970
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky